tisdag 30 december 2008

A WORLD WHERE RATS TURNS IN TO STARS, WHAT A LIFE ON MARS!

Nästan alla mina skivor fanns hos pappa kom jag på. Ett tag köpte jag sjukt mycket skivor, så det finns en del som jag knappt har lyssnat på och lite sånt där, hittade till exempel Babyshambles-ep'n The Blinding som jag köpte för kanske två år sedan. Kom fram till att Beg, Steal or Borrow är sjukt nice, det är lite Libertines över den. Härligt. Libertines var ju cirka femtusen gånger bättre än Babyshambles, såatte. Japp.
Sen blir ju inte ep'n sämre av att det här lilla insidsomslaget som skivan ligger i består av smått snuskiga bilder på en halvnaken Pete Doherty, alldeles mager och påtänd och sådär ni vet. Gosh.



Nej, nu ska jag fortsätta rota bland grejerna, sedan ska jag göra jeansshorts av ett par gamla brallor tänkte jag. Imorgon är det förresten nyårsafton, vad ska man ha på sig då måntro? Nåt glittrigt? Äsch.

Inga kommentarer: