fredag 12 december 2008

GÖTT MOOOOOS

Fan vilken fucking jävla tokbra dag detta har varit! Så jävla gött. Började med att jag fick en lussebulle och en Mer av busschauffören i morse (okej, inte bara jag men ändå va), helt random trodde jag först, sen kom jag på att det är typ lucia idag. Sen kom jag till jobbet och fixade min veckobudget på 13.000 genom att sätta nästan 8.000 på eftermiddagen. Fiiiint. Ja, sen fick jag sluta en timme tidigare bara för det (love you Anna-Karin) så jag hann med det tidigare tåget och var hemma redan klockan sex. Helt bra! Nu ska jag varva ner lite en stund, sen blir det bio med chicksen klockan nio. Twilight. Känns som att jag är den enda på jordklotet som inte har sett den. Så, ja. Bra skit helt enkelt. Eller GÖTT MOOOOOOS som vi säger på jubbet.



Hej på er! Och ta det nu det lilla lugna på lussevakan, okej kids? Magpumpning är inget man berättar om för barnbarnen vet ni.

3 kommentarer:

Line sa...

Åh twilight! hallå dregel! Vad händer nästa vecka, sugen på att leka nån dag? :D

Maria! sa...

hehe jävligt mycket dregel, yes :) jaaa, let's leka! jag är hemma runt halv sju-sju varje dag, vad sägs om en house of bagels-fika nån kväll? :D

Line sa...

Jeej! Låter toppen, House of B är det ultimata fika-lunch-middag-stället!