måndag 29 december 2008

NOW I'M BACK IN THE RING TO TAKE ANOTHER SWING

Idag har jag varit hemma hos far och hämtat nästan alla grejer jag hade där, mest för att nuförtiden bor jag ändå bara hos mamma, och snart bor jag kanske förhoppningsvis någon annanstans. Så, ja. Det var rätt mycket grejer ändå, typ stekpannor och lite sånt tjafs som jag hade glömt att jag hade. Hittade ett presentkort på Cervera som jag fick på studenten också, yey! Så imorgon blir det till att köpa vinglas eller tekoppar eller nåt annat fint, lite tjugoårspresent i förskott till mig själv. Hurra!

På tal om att fylla tjugo; Den tredje januari blir det partaj här hemma, då får alla som känner sig manade komma! Jag har tagit ett beslut med mig själv att det blir tyvärr ingen fancy middag eller så (som jag tänkte först) för jag kom fram till att jag ändå inte kan laga mat. MEN! Jag har en liten idé om att vi kör maskerad istället! JAA! KUL! Eller? Jo, det tycker vi allt. Eller jag tycker det, hoppas alla andra också tycker det. Annars får det väl bli en vanlig jäkla fest då. Men ja, det blir skitbra! Klä ut sig är ju faktiskt typ det roligaste som finns.

Dagens låt: You shook me all night long - Timo Räisänen (palla att Timo åkte ut först i hela Körslaget! Sjukt sämst. Aja nu behöver jag inte stå ut med att kolla på Nanne Grönvall mera iallafall. Jag hatar Nanne Grönvall.)

Inga kommentarer: