onsdag 3 december 2008

MARIA SPYR UT SITT HAT MOT LIVET I SIN BLOGG OCH BER OM URSÄKT TILL ALLA SOM MOT FÖRMODAN LÄSER DEN

Inatt drömde jag att jag födde barn, det var ganska underligt. Jag skulle ha tvillingar men den ena ville inte komma ut, för den hade liksom lagt sig på sned. Så den fick stanna kvar där inne, och det var inget konstigt med det. Sen vaknade jag. Har tänkt hela dagen på hur det gick för den lilla krabaten. Eller nej det har jag inte alls, men vi låtsas som det för allt man låtsas är bättre än verkligheten. Och kanske var det lika bra att den slapp komma ut för vem fan vill komma ut till det här jävla stället. Kanske lade den sig på sned med flit? Hade jag också gjort.

Idag kom den första snön, vem fan bryr sig.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag hade också lagt mig på tvären och vägrat att komma ut, men samtidigt så hade jag ju missat alla mina underbara vänner som gör livet värt att leva. Trots att de är skit, så får ni en att kämpa på!