fredag 26 december 2008

POST JULDAGEN

Jaha. Igår då alltså:

"- Det känns lite som att när folk väl fyllt tjugo så blir det lite mellanstadiedisco-känsla på allt igen.
- Jaaa. Eller hur då?
- Jo men det... NEJ! Nu kommer han igen!
- SPRING!!!"


"Jag ska ha... en tre- och en halva... en tre... treeee... tre cheeseburgare!"

"Åhnej. Jag har cider i håret. Eller jag hoppas det!"


Den obligatoriska toalettbilden.


Den obligatoriska toalettbilden 2.0.


Sicken julstämning va.


Jenkan och Duckface comin at'cha!


It's dancy time! Igen!


Lines mat. Jag skrattade tills jag dog.


Go Malin, it's your birthday.


Mcdonalds-häng, alla försvann och Line ville inte åka buss.

Ja. Fin kväll. Lite oväntad kanske, men det gjorde inte så mycket. Idag ska jag överdosera på DH med mig själv (lyssna!) och imorgon blir det roadtrip till Nova Lund om jag inte har förstått saken helt fel. Hurra! Topshop!

Och jag har fortfarande cider i håret. Kletig dagens efter-känsla. Härligt.
Puss.

10 kommentarer:

Line sa...

line slår rekord på inte-minnas-nåt-fronten och åt jag verkligen allt det?! fyfan. och alla mina grejer är borta, toppen!

Maria! sa...

yey! nja jag tror jag fick en cheeseburgare, sen tryckte du ner allt i pommespaketet :D
men åhnej sånt suger ju. typ allt, mobil, kort och allt? :(:(:(

Anonym sa...

roadtrip till Nova Lund, med vilka då?

Anonym sa...

Bra att ni hade kul igår! :D

Maria! sa...

malin kör, och sedan typ jag, sandra, jenny, holger och hasse. tror jag, vet inte riktigt. det är med andra ord rätt fullt i bilen :/ annars kunde du ju hängt på. men vad gör fröken karlsson på nyår? :) det är tal om fest hemma hos sandra om allt går enligt planen (dvs om hon lyckat övertala jp) :D

Anonym sa...

okej, de hde varit kul att hänga med och göra ngt kul.....ska jag vara ärlig så har jag tappat livsgnistan :/ mkt att tänka på och ont hela tiden.
Ska till Sandra, men hon svarar inte när man skickar o frågar...för hon skulle höra av sig denna veckan. men har inte gjort det. Men om hon hör av sig så ska jag dit. Annars vet jag inte....

Maria! sa...

aja, men nu är det bestämt, hon skickade väl till alla nu i eftermiddags? då ska vi ha skitkul och party like rockstars ok? :D

Anonym sa...

Okej, ja ni får party like rockstars. För de kan inte jag. Men jag kan ha kul ändå. Knäet tar kål på mig.

Maria! sa...

okej, men du kommer till sandra eller?

Anonym sa...

Ja de klart jag gör! ;P
men jag får bara ta de lugnt. För nu när jag måste träna knäet och svullnaden börjar lägga sig, så får jag ondare och ondare. "Knutan", som jag kallar det som är i knäet och lever sitt eget liv som de ska fixa, ställer till mer problem och gör så jag får ont mer. I och med att de är mer plats att åka runt på, i och med svullanden har försvunnit nästan helt och jag inte får ta värktabletter....
Nu har du fått många inlägg på just den här dagen^^