onsdag 17 december 2008

FRRRRUTT

Hej bra dag, först smällde jag in en order för 7000 spänn på jobbet, vilket innebär att jag tjänade ungefär 1200 riksdaler, wohoo! Innan skatt dock men jajaja. Gött kött ändå. Sen var jag och mat-fikade med Line på House of Bagels när jag kom hem, och det var ju år och dag sen jag träffade henne så det var alla tiders. Vi snackade lite skit om folk som förtjänar det och bestämde oss för att styra upp lite utgång på juldagen. Kommer bli asfint, så då måste alla hänga på. Yey!


Och titta va komiskt, de enda bilderna på oss två jag hade var från skattjakten och karnevalen, normala outfits är för mesar lixxom!!

Ja, sen åkte jag hem för att kolla på Bonde söker fru, man måste ju kunna vara med i debatten på jobbet imorgon va. Hehe. Nu ska jag duscha sen sova, tjingeliiiiing.

2 kommentarer:

Line sa...

haha vadå jag går alltid runt i en gul kartong med en smiley på, man måste våga exprimentera med mode tills man finner sin egna stil!

Maria! sa...

så sant så sant, det är viktigt att hitta sig själv i modedjungeln, det har jag alltid sagt!