måndag 15 december 2008

---TANKEN PÅ ATT DE INTE SKA DET---

Oh dear god. Värsta natten på länge. Spymaraton på toa varvat med fucked up skitdrömmar i flera timmar. Ingen riktig sömn. Gråtattacker efter att ha vaknat upp ur alla skitdrömmarna, gråtattacker på toa på grund av spy-fobi. Nu har det gått över, nästan i alla fall. Nu känner jag mig bara helt jävla död. Det är drömmarnas fel. För i helvete, försvinn ur mitt undermedvetna din jävla idiotjävel. Jag har inte tid med dig. Skit också.

Så dagens plan är att sova. Helst ostört. Och eventuellt att läsa klart "Jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket". Har inte riktigt fixat det än. Men nu känns det som att det skulle kunna funka. Kanske.



Som sagt. Lite jobbigt, men sjukt fint.
Ha en fin dag kompisar.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Naw, maria...vad är det som har hänt? :/ Låter ju inte alls bra. vilken är de som inte försvinner ur dina drömmar o får dig att må dåligt?
Krya på dig och glöm inte att du en av de bästa vännerna jag känner! <3

Anonym sa...

Hoppas att du mår bättre snart!

Maria! sa...

jadu. robin och jag har gjort slut, vet inte om du visste det, det var typ för lite mer än en vecka sen nu. men jag mår inte direkt dåligt över det längre, utan är mest bara jävligt förbannad på honom av lite olika anledningar. men vafan, livet går vidare! tack för att du bryr dig <3

Anonym sa...

Ja, de visste jag. usch ja, de är jobbigt när man blir dumpad eller så. man blir så arg, för man får inte de svaren man vill eller så är man arg för andra anledningar. Jag finns här om du vill prata, för de är klart jag bryr mig om dig min vän! :) <3