söndag 14 december 2008

CONSCIENCE OUT THE DOOR!

Bakfull i soffan framför reprisen av idol med en påse chips som sällskap. Och sen börjar Napoleon Dynamite direkt efter. Dagen är räddad.

Sjukt bra kväll igår, och gratis dricka hela dagen vilket bidrog till braigheten ganska mycket ja. Och fina människor också, såklart. Har något konstigt minne av att jag pratade med en engelsk kille (fan va bra man blir på engelska på fyllan förresten, jag tyckte jag lät som en infödd. Det gjorde jag antagligen inte) och att han förmodligen trodde att jag var äldre än jag var, för sen sa jag typ att jag hade tagit studenten i somras. Då sa han "wait a minute, let me see your hands!", så när jag höll upp dom: "OH MY GOD! You're young!". Mystiskt.

Är för övrigt jävligt nöjd med att jag lyckades ta mig hem helt själv när tåget var inställt och jag var full som en kastrull och lika gärna hade typ kunnat somna utanför Pressbyrån eller nåt. Men jag fixade den biffen också. Fan vad jag är bra. Det blev dock inte en enda bild tagen från min sida på hela kvällen, men har man tur så kan jag kanske snylta till mig några av Nathalie. Vi får la se änna.

Jaha, nu vinner snart Kevin. Detta är nog den tråkigaste idol-finalen någonsin.
Over and out dagboken.

Inga kommentarer: