fredag 19 december 2008

SEVENTEEN TRACKS AND I'VE HAD IT WITH THIS GAME

Ikväll sysselsätter jag mig genom att:
1) Hoppa runt i rummet och fuldansa till Somebody told me och Mr Brightside (på repeat, inga andra låtar duger)
2) Sakna mina brudar, och allra mest Johanna som sitter uppe i huvudstaden och mår ungefär likadant som jag just nu, varför är jag här och du där?
3) Fundera på vad jag ska göra åt mitt hår.
4) Önska att jag vore full. Varför är jag inte det för? Väldigt onödigt det här måste jag säga.

Funderar på att liva upp den här kvällen lite genom att avslöja för mamma att Sandra (min sextonåriga lillasyster) har föräldrafri fest utan lov i pappas lägenhet just i detta nu. Hehe. Hade nog varit ganska kul, fast jag har nog inte hjärta till det eftersom jag kommer ihåg hur underbart det var när man själv var sexton och nästan precis upptäckt det fantastiska fenomenet alkohol, och allt man behövde för att bli askalas var en tre-fyra 4,5:or. Ahh, those were the days.

Inga kommentarer: