måndag 8 december 2008

MÅNDAG?

Jaha hej allihopa. Nu tänkte jag blogga om lite grejer jag reflekterat över under dagen, så håll i er. Först och främst, rätt ful grej, men ändå lite roligt; jag har kommit på att hundtricket kanske eventuellt funkar på mig. Liksom halloj? Hade jag ingen aning om. Men det var seriöst den sötaste hunden jag någonsin sett så jag kunde liksom inte göra så mycket åt saken. Hehe. Woops.

Sen tänkte jag också på en grej som Line skrev om för inte så himla längesen, det där om att när man sover så vill man kanske helst slippa allt skit som man tänker på när man är vaken, men det går inte alltid så jävla bra för har man otur så drömmer man om det istället. Typ som inatt. Skit med. Det var så extremt att jag till och med tänkte "Maria, detta ska du nog sluta drömma om nu för du kommer bara må dåligt när du vaknar" i drömmen. Alltså vet till och med mitt undermedvetna när det har gått för långt. Lyckat.

Men annars är det rätt gött mos ändå, på lördag ska jag till exempel på julfest med jobbet på Debaser nere i Malmö, då ska alla bli jättefulla verkar det som så ja det kan ju inte bli annat än roligt!

Inga kommentarer: