onsdag 28 januari 2009

TACK FÖR OMTANKEN BJÖRN, DET VAR GULLIGT AV DIG.

Hehe. Kolla årets bästa felskickade sms som jag fick igår. Sånt man blir lite glad av, liksom.



Visste ni förresten att helgen som kommer blir den bästa på länge? För det blir den, jag har sådana hisnande roliga planer så det finns knappt. På fredag är det party harty med girlzzzzen, hurra! På lördag ska jag och Jenny ner till Lisa i Malmö och göra upp lite planer inför Australien, vet inte om vi eventuellt skulle köpa varsin såndär härlig backpacker-ryggsäck också? Tjoho, liksom! OCH! På söndag ska jag och Sandra kolla på Magnus Betnér! Det ska bi sjukt fett, jag är ganska så kär i honom serru. Så ja. Sjukt fin helg kommer det bli. Nu ska jag väl typ äta kvällsmat eller nåt, shit kockan är snart nio. Adios!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Fest?..de visste jag inget om. Ingen som har hört av sig o bjudit mig....

Maria! sa...

ok, sandra ska ha förfest, hon sa att hon skulle skicka till alla. vi snackade om det i tisdags kväll, så hon kanske inte har hunnit än? jag vet inte i och med att hon skulle skicka.. men vad jag vet så är det fest, klart du är bjuden! :)

Anonym sa...

aha okej, vad bra! Hon skickade imorse :) Så om jag mår bra o så, så ses vi på fredag! :)

Maria! sa...

härligt tjejen, det gör vi! :)