söndag 11 januari 2009

"LESBISKT SEX" ÄR INTE DET LÄTTASTE ATT UTTALA NÄR MAN DRUCKIT EN FLASKA VIN

Ni vet dom där små små plupparna man har på tungan, jag låtsas att dom heter smaklökar (det gör dom såklart inte men det låter så bra). Och så ibland så sticker en sån där smaklök upp och gör skitont varje gång man råkar röra vid den med tänderna. Ni vet? En sån har jag idag. En uppstickande smaklök på tungan. Det är ganska uppretande, för man kan liksom inte göra nåt åt saken utan man får snällt vänta tills smaklöken bestämmer sig för att pluppa ner igen. Bah!

Annars så är det söndag idag, och vi ska åka och titta på en lägenhet på Östermalm, jojo. Min mamma planerar att flytta ihop med Roland (hennes ehh.. pojkvän?), och då måste vi ha en större lägenhet. Såatteh ja, det är dagens plan.

Och här kommer en hyfsat pinsam men ändå ganska rolig film från i fredags, så här var det: Jag bad Simon berätta en rolig historia, men han vägrade trots att han sa att kunde jättemånga! Så då skulle jag försöka tvinga honom och då blev det såhär. In my face, liksom.



Kul att Holger sitter i mitten och ser ut att tycka jag är asjobbig, hehe.
Ha en fin söndag nu änna!

2 kommentarer:

Line sa...

ååh jag vet precis vad du menar! jag hade typ så i torsdags jag hatar det!

Maria! sa...

det är sjukt störigt, jag vaknade av att jag råkade bita lite i den, aaajjje liksom :)