fredag 16 januari 2009

22:38

Sitter här och känner mig lite off. Jag tror jag har blivit lite bortskämd med roliga helger den senaste tiden, så nu när jag för en gångs skull sitter hemma en fredagskväll känns det som jordens misslyckande. Som förra fredagen, den kvällen var faktiskt skitbra. Ja. Till exempel. Och nu har jag varit sjuk och legat hemma och degat hela veckan, så ja det känns lite ruttet det här faktiskt. Är fortfarande sjuk i och för sig, ingen feber men halsen är sönder. Hoppas jag kan prata någorlunda normalt på måndag, då mitt jobb litegrann går ut på att göra just det. Oh well.

Förresten så har världens coolaste Malin åkt till lumpen nu, det tycker jag är ganska knäppt och ganska tråkigt, fast bra också såklart för ja hon vill ju faktiskt göra det (inte för jag fattar varför, men så är jag ju ganska klen av mig också). Jag kommer i alla fall sakna våra Söder-kvällar himlans mycket, som tur är kommer hon hem och hälsar på ganska snart!


Kolla, coola_tjejer89 va! Jag kommer ihåg den här kvällen, det var vår allra första tjejkväll tillsammans, vi gick i ettan och borde väl vara typ femton-sexton ungefär. Bästa åldern eller vad? Kanske. Malins hund hade en strut på huvudet och ville döda mig lite minns jag.

Godkväll!

1 kommentar:

Anonym sa...

jag minns den kvällen som igår och shit vad vi har förändrats och haft mkt roligt tsm sedan dess! :) <3 kärlek på det! <3