fredag 9 januari 2009

SHAKE IT LIKE A POLAROIDPICTURE

Min favoritbloggare Niotillfem tipsade om världens sötaste fotoprogram! Det heter Poladroid och är bland det bästa jag sett på länge. Det är skitsimpelt egentligen, man gör om sina vanliga foton till polaroidbilder lite snabbt och lätt, komplett med ljudeffekter och allt! Typ såhär:





Hallå eller? Snyggt! Har suttit och pillat med det hela förmiddagen, är hemma från jobbet idag efter att ha vaknat med jordens migränanfall imorse. Isch. Låg vaken och ojade mig i tre timmar sen var klockan åtta och jag somnade om. Vaknade igen av att tanten från Work and travel ringde (oj, det har jag nog inte berättat om än! Vi tar det lite senare, okej?), och då kändes det lite bättre. Nu är jag nästan på benen igen, hoppas att jag är helt återställd till kvällningen, då det är tal om utgång i afton. Tja, vi får väl se änna.

2 kommentarer:

Line sa...

Fan va sweet bilderna blev! skitcoolt ju :)

Maria! sa...

i know! ladda hem det du också: http://www.poladroid.net/