tisdag 6 januari 2009

AMAGAD!!1!

Shit. Nu precis när jag skulle logga in här på bloggen så kom den där sidan upp som brukar komma när en blogg är borttagen, ni vet "bloggen har tagits bort" eller nåt. Hallå! Panik eller. Började genast hyperventilera och snabbt bearbeta mitt kontaktnät i huvudet för att komma fram till vem som skulle kunna göra en sån ondskefull sak (och som i så fall skulle ha vetat om mitt lösenord, vilket typ bara skulle kunna vara en person, hrmf), men prisa gud. Jag testade igen. Rödljus fanns kvar. Det var bara något slags internetfel. Ett väldigt väldigt sick, twisted sådant, men ändå. Ordningen är återställd och allt är som det ska i den lilla staden. PHEW!

(Annars skulle jag väl inte säga så mycket annat än att jag, Jenny och Lisa har gjort upp storslagna planer idag. Men det kan vi prata mer om en annan dag. Godnatt med er.)

Inga kommentarer: