söndag 4 januari 2009

EUREKA!

Ligger hemma i Rebeckas soffa, Sandra ligger bredvid och lyssnar på Twilightböckerna i ljudboksformat (eeh nörd ja) och jag har råkat fastna på ett norskt naturprogram om ormar. Sjukt nasty, känner hur min ormfobi bara expanderar ut i oändligheten ungefär. Den norske ormgubben blev precis biten av en huggorm så hans hand svullnade upp till the size of a kokosnöt och grodyngel heter tydligen rumpetroll på norska. Åh jag vill också vara norsk (avis på Line)!

Och imorgon måste jag ta värsta jobbiga beslutet. Fasen, jag som är så dålig på beslut. Men ja. Doing laundry with a redhaired aussie guy? Kanske? Jo! Nej? Bah.

Och hihi, jag listade ut etikettmysteriet. Det var ju... klurigt. Jag borde skaffa mig en hjärna.

2 kommentarer:

Line sa...

rompetroll og hviskeler! :) jag har kommit på det ultimata ordet att säga när folk säger att jag ska säga nåt på norska! nämligen hviskeler, ingen kommer gissa rätt :D

Maria! sa...

men herregud vad betyder det, berätta berätta genast! :)