onsdag 14 januari 2009

JAJA, JAG KAN I ALLA FALL STAVA TILL "DRÖMDE" OCH "SKÄMT"

Men alltså gud. Jag hatar verkligen att vara sjuk, det är ungefär det tråkigaste som finns. Man kan inte göra nånting, för så fort man rör sig känns det som man ska dö (typ), så man ligger bara där i sängen eller framför teven och gnäller för sig själv med datorn som enda kompis. Bah. Det mest aktiva jag gjort på hela dagen är att: 1) ladda ner och kolla på det nya Desperate-avsnittet, och att 2) lära mig att Kissie använder samma silverschampo som jag. Det känns ju faktiskt lite flashigt måste jag erkänna, fast ja hennes schampoflaska har säkert inte trillat ner från hyllan och smashats rätt ner i badkaret ungefär tusen gånger så att korken har gått sönder och innehållet sakta men säkert håller på att läcka ut. Nej nej, och om den har det så springer hon säkert glatt iväg och köper nytt, för hundrasjuttio spänn är nog inte så värst mycket för henne kan man tänka. Hon torkar sig säkert med hundrasjuttio spänn när hon varit på toa. Eller nej förresten, för hon går inte ens på toa!

(Det bör kanske tilläggas att jag inte läser bloggar av typen Kissie/Blondinbella/Kenza i vanliga fall, jag lovar. Jag skyller allt på febern.)

Inga kommentarer: