fredag 23 januari 2009

ÅH UNDERBARA VÄRLD

Jag vet inte, men det känns lite som att det går lite utför med bloggen nuförtiden. Litegrann som med livet i allmänhet. Typ. Jag vet inte. Jag har inte så mycket till liv för tillfället.

Fast sen får jag dåligt samvete när jag kollar på Oprah som har värsta heroinmissbrukar-specialen, med en tjej som är gravid i femte månaden och försvarar sitt missbruk med att "heroin tas inte upp lika lätt av moderkakan som till exempel kokain", och tänker att fan jag ska nog inte klaga så himla mycket ändå. Har liksom ganska långt dit. Ehhee ja.

Men jag vet inte, det hade gärna kunnat vara den 6:e augusti ikväll. Sjukt gärna. Imorgon ska jag till snuten och söka nytt pass, alltid nåt. Fast åååhnej, kom på nu att då måste jag ju ta nytt passfoto då också! Ångest eller vad. Tror jag ska köra på den nakna, sura looken. Lite såhär:


Typ hej Australien, titta vilken härlig människa jag är, släpp in mig i landet så kommer era liv aldrig mer bli detsamma jag lovar. Fuck the world, här kommer jag. Typ. Hejdå.

Inga kommentarer: