torsdag 15 januari 2009

SEE YOU MISS YOU LOVE YOU TAKE CARE

Amanda Berg (som på ett ungefär är den snyggaste människan i hela världen, hade jag varit kille/gay hade jag haft seriösa cravings) är i Thailand, och på alla bilder ser allt sådär härligt backpacker-aktigt ut. Ni vet, dom sitter på stranden och röker vattenpipa och har typ inga kläder på sig. Och jag blir alldeles sådär pirrig i magen och snurrig i huvudet, för vill ni veta en sak? I augusti åker jag och Jenny och Lisa till AUSTRALIEN! Waaaaaaah!! Hallå eller??!?!! Exakt vad vi ska göra där vet jag inte riktigt, mer än att jobba lite här och där och åka runt och träffa människor och uppleva lite andra saker än typ mellandagsrean på H&M. För det kan verkligen behövas. Vi vet inte ens hur länge vi ska vara borta, men resan är bokad och klar så nu är det nedräkning till den 7:e augusti som gäller. Det är alldeles för långt tills dess. Vi får lyssna på Aussie Girl så länge:

2 kommentarer:

Line sa...

aah maj gad! fan va roligt! nu blir jag avis här!

Maria! sa...

aj knåw, det kommer blir glooorious! :D