söndag 4 januari 2009

PRESENTPARAD!


Ja just det! Jag hade ju partaj här hemma igår. Det var jättefint, folket var snygga, det spelades 90-tals hits på stereon och vi spelade ett aggressivt spel som jag fått i present på morgonen. Hurra! Sen kom Lotta swischade förbi mitt i alltihopa, sådär som Lottor oftast gör. Hurra igen! Tyvärr har min kamera fått något slags emoryck och är skitjobbig, så jag orkade inte fota under kvällen (dock gick Sandras kamera varm, så det ska nog dyka upp en bild eller två på sällskapet här lite senare får vi hoppas), men ikväll tog jag tag i mig och dokumenterade alla fina födelsedagspaket jag fick av flickorna. Här kommer det, håll i er!


Flytta hemifrån-grejer av Jenny. Pizzaskärare och tårtspade, ohyes jag ska bli tjock när jag flyttar hemifrån!


Skålar av Malin, jättefina! Jag är ganska kär i den blåa speciellt.


Världens sötaste värmeljus (som luktar ros, typ) och en bok i matchade färg av Jessica.


Fondueskål av Sandra. Haha! Jag har inte en aning om hur man gör fondue, men då är det antagligen på tiden att jag lär mig! Hurra!


Uppvikbar fotobok av Lotta, med massor av ståtliga favoritbilder från det senaste året.

Fint va?! Gud, jag älskar att fylla år. Och jag älskar mina brudar, för dom är faktiskt bäst i hela världen. Puss på er, puss på alla, ÅH LYCKLIGA VÄRLD! Natti natti.

3 kommentarer:

Anonym sa...

vad bra att du gillade presenten! :D
Vi får ha en fondue afton någon dag med frukt och choklad. De hade varit nice, sen kan vi ta och ha vår drink kväll samtidigt. Med en massa härligt doftande ljus :D
Där var en idé man kan spinna vidare på om man vill hihi^^
Puss på dig med min älskade vän!

Anonym sa...

Den blå skålen var nice btw :)

Maria! sa...

åh, det där låter alldeles fantastiskt trevligt! let's! :D