fredag 2 januari 2009

SISTA DAGEN SOM TONÅRING

Ja jävlar. Egentligen borde jag ägna den här dagen åt att acta out alla dumma grejer tonåringar ska göra, som jag inte hunnit med under de senaste sju åren. Som att, tja... Snusa, och ha i snuset för länge och spy till exempel. Det har jag aldrig gjort. Men jag tror jag skiter i det. Faktiskt.

Man vet att man är vuxen när man gör sina seriösa bankärenden helt själv, och på eget initiativ och allt. Oh yes. Fick en 20-års gratulation av banktanten när hon kollade på mitt id, och jag räknar stenhårt med en av Systemet-kassörskan imorgon också. Och idag har jag köpt ballonger också, för man kan faktiskt inte fylla år utan ballonger. Sen kom jag på att jag antagligen har sjukt dålig lungkapacitet, då jag nästan svimmade (okej inte riktigt, men ni fattar) när jag skulle test-blåsa en. Jaha, det är tacken för att man nästan hållit sig rökfri hela livet, jojo! Borde börja kedjeröka i ren protest. Men nej, jag tror jag skiter i det med.

Har förövrigt snart bara sju procent kvar på nerladdningen av The Curious Case of Benjamin Button. Yey! Brad är ju alltid Brad, liksom.

Inga kommentarer: