tisdag 11 november 2008

OCTOBER WISHES, PART 2

Jag kom på att jag ju skulle göra en liten utvärdering om hur det gått med mina mål som jag satte upp i början av oktober. Mest för min egen skull kanske. Här kommer'om!

1. MÅL: Gå ner till min vill-ha-vikt.
Hur har det gått? Ey okej, gick ner ett kilo för mycket till och med. Men jag kommer med största sannolikhet gå upp lika mycket igen in no time. Fast ja, nu bryr jag mig inte så mycket längre. Det är rätt skönt.

2. MÅL: Försöka komma bättre överens med mina föräldrar.
Hur har det gått? Oj, jag vet inte riktigt. Mest bra tror jag. Eller nej. Eller jag vet inte. Jag vet inte om det går?

3. MÅL: Få tag i ett jobb.
Hur har det gått? Ja ja ja ja ja ja jaaaa! Typ igår, men ändå. Ha! Det trodde ni inte! Trodde inte jag heller.

4. MÅL: Slutföra mitt fotoalbumsprojekt.
Hur har det gått? Det har jag gjort. Inte för att jag blev så mycket lyckligare av det. Men det blev sjukt snyggt. Såklart.

5. MÅL: Börja fotografera mer.
Hur har det gått? Mja, lite kanske. Jag är bara så ruskigt trött på min gamla skitkamera. Ska försöka skaffa en system så fort jag kan. Då jävlar!

(Sista målet stryker vi. För allas bästa. För det gick uppenbarligen inte så bra. Men det kanske kan bli. Vi får se. Jag hoppas det.)

Okej, så typ tre och en halv av fem. Helt okej. Nu sätter jag upp nya mål, men dom håller jag nog för mig själv. Bara så alla vet liksom! Haha, typ som att någon gives a rat's ass överhuvudtaget. Skitsamma! Nu ska jag möblerera om i min iPod. In med lite nytt, typ The Ting Tings och sådär va. PUSS!

Inga kommentarer: