lördag 22 november 2008

OCH NU JAGAR JAG MORGONEN LÄNGS AVENYER!

I'm back. And I am jättejättejättetrött (har sovit kanske sju timmar på tre dygn, vet inte hur det gick till men skit händer), så jag ska nog bara babbla lite snabbt om mina Göteborgsdagar, för att stilla allas ofantliga nyfikenhet dårå:

Jo. Igår hittade jag faktiskt tillslut efter lite (mycket) förvirring mina Malmö-kompisar, vi åkte massa dyr taxi hit och dit och jag blev ganska snabbt omdöpt till "Kristianstad". På kvällen vart det after work (haha, vuxenpoäng) och vissa tog det kanske lite mer seriöst än andra. Hehe. Trevligt.

Tja, sen blev stämningen om något ännu mer avslappnad idag (antagligen för att alla varit mer eller mindre fulla tillsammans kvällen innan), vi körde tips från coachen och höll på att dö när vi åkte ännu mer dyr taxi hit och dit. Ja, och så har vi lärt oss att man ska vara positiv. Ungefär. Och lite annat också.

Det har med andra ord varit skitkul och jag kan ärligt säga att jag längtar till måndag, trots att jag måste gå upp typ fem-halv sex varje dag (!!!). Ja herregud. Men nu ska jag fanimej sova. Godnatt!

PS. Ja, jag var tvungen att citera Håkan i rubriken. Fantasi är överskattat. DS.

Inga kommentarer: