torsdag 6 november 2008

CAN WE BRING YESTERDAY BACK AROUND?

Jag vet inte riktigt vad som hände idag, men på någon slags vänster lyckades jag få två anställningsintervjuer i Malmö imorgon. Det är faktiskt lite av en sensation, eftersom jag har sökt ungefär femhundra jobb de senaste tre månaderna (TRE månader?! Ja, tre månader. Gosh.) och inte fått något som helst gensvar över huvud taget. Och så får jag två, på samma dag. I samma stad. Ibland har man tur. Eller nåt, jag vet knappt ens vad det är för jobb. Något telefonförsäljare tror jag, och något annat också. Vem bryr sig? Hehe. Så imorgon blir det vakna astidigt och göra Malmö, som man säger. Lite läskigt, lite ensamt, men himla bra.

Letar förövrigt som en tok efter Timos nya låt. Släpptes igår men finns ingenstans. Crap. Har hört den typ tre gånger på P3 och blir lika AMAGAAAD varje gång. Snuskigt bra. Ge mig mest.

2 kommentarer:

Line sa...

är vi inne på msn samtidigt kan jag vara olaglig och skicka den till dej :D

Maria! sa...

åh ja, hurra :)