söndag 16 november 2008

GOA GUBBAR

Jahopp. Igår ringde min nya chef Anna-Karin (som är sjukt trevlig förutom att hon av någon anledning gick på C4, och därmed mobbade mig och mitt Österäng-ass litegrann. Aja.) och sa att vi tydligen ska till Göteborg på torsdag-fredag och få utbildningen inför jobbet där istället för i Malmö. Okej okej. Jag behöver inte betala något så jag skiter i vilket, måste bara fixa nån som har en skrivare som jag kan utnyttja. Annars blir det svårt att skriva ut tågbiljetterna. Eeehum men det blir nog bra. Och kul, det är evigheter sen jag var i götet ännaaa.

Kul grej igår: Låg i soffan och kollade på tv hela kvällen typ. Såg först Madagaskar, och kom fram till att det är Chris Rock som gör zebrans röst. Och ja, det är ju en ganska söt film och sådär. Barnvänlig men ändå rätt kul. Japp. Sen några timmar senare slog jag över på typ tvåan eller nåt, där var en stand-up show med just Chris Rock, där han typ nästan bara pratade om pussy och fuck och niggah och sånt där. Tja, det gäller att variera sig som man säger. Men jag vet inte, zebran kändes plötsligt väldigt nasty.


Barnvänlig.


Icke-barnvänlig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har skrivare :)

Maria! sa...

okej :) min syster kan förhoppningsvis skriva ut dom på jobbet, men annars lånar jag din! :)