onsdag 19 november 2008

MY NAME IS GERALDINE, I'M YOUR SOCIAL WORKER

Okej. Jag har ett nytt musikaliskt förhållande. Detta är så bra så jag vet inte vad. Verkligen, på riktigt. Typ det bästa sen jag hörde Yellow och upptäckte Coldplay för en sisådär fyra år sen typ (Coldplay ska förresten sluta spela tillsammans, för Chris Martin tycker att man ska sluta innan man fyller 33 läste jag nånstans. Oookej).





Glasvegas, alltså. Gaah. Dom är skottar och sångaren sjunger med sån där underbar dialekt ni vet. Med rullande r. Rrrrr. Underbart. Nu vet jag vad jag ska göra på tåget imorgon. Fick förresten ett himlans gulligt sms från en kille vid namn Arvid som skrev att han minsann skulle se till att dom inte glömde mig i Göteborg imorgon. Skitbra. Trevliga människor är nog det bästa jag vet.

Lyssna på låten nu! Lova. Så åker jag till Göteborg så länge. Palla att jag ska gå upp typ halv fem imorgon, heja!

HEJDÅ!

2 kommentarer:

Line sa...

men va?! de kan ju inte sluta spela tillsammans, det är ju bara dumheter :(. Jag letar som en tok efter Lost EPn meen jag kan inte hitta den någonstans och snart kommer ju prospect march med :D

Maria! sa...

nej jag vet, det är lite crazy :(