onsdag 12 november 2008

ALL I WANNA DO IS *BANG BANG BANG BANG*

Herregud, jag har varit på så jävla dåligt surfitta-humör hela dagen. Sjukt störigt. Vill typ slå eller skrika på någon, men har ingen anledning. Fan också. Tappade hela mitt och Sandras sängbord när jag skulle ställa tillbaka det på sin plats, så allting åkte i golvet och gick sönder och det låg skärvor och jord och p-piller över hela golvet. Fan också. Och sen skulle jag rätta till en av köksstolarna som typ hoppar ur sig själv (eh?) så jag bankade till den med handen och nu gör det skitont och känns som att jag typ brytit ett ben inne i handen eller något. Känner mig lite sådär halvfebrig och seg och äcklig som man gör innan man blir sjuk också. Fan. Skitdag.

Jag hoppas att det blir fest i helgen och jag hoppas att jag lyckas få tag i nåt att dricka i så fall. Känner att jag skulle behöva en riktig jäkla karatefylla och bara bli helt odräglig och vidrig och skita i allt och spy på folk typ. Hehe, närå. Men ni fattar.

Detta blir man lite lycklig av i alla fall:

Inga kommentarer: