söndag 21 september 2008

WITH OUR COLLECTED BRAIN RECOURCES, SHE WOULD HAVE AN IQ OF A HUNDERED AND FIFTYFIVE

Idag när jag var ute på min dagliga promenad (ja, faktiskt varje dag, typ tre kilometer) så kände jag plötsligt att jag hade lyckats att få håll på tre olika ställen i magen. Det här känns inte så vältränat tänkte jag och gick vidare.

Det var dagens iakttagelse. Hej på er.

PS. Idag är jag nästan på bra humör, hurra! DS.
PS2: Nästa vecka kommer Hello Saferides nya album. Det blir fint, så dagens låt blir Anna. Men den har ni alldeles säkert redan hört. Annars finns den här. DS2.

1 kommentar:

Anonym sa...

hej, jag har skickat till både mailn o holger men inte fått ngt svar. Så du vet, du verkade ha problem med msn så jag skriver det här istället :)
Duktig du är som motionerar. Själv känner jag att jag knappt hinner med någonting nu för tiden. De måste bli lite skärpning på Jessica, fastän hon försöker hihi :P