måndag 1 september 2008

MUMMY

Okej. Har knarkat tredje säsongen av Sex and the City hela kvällen och Carrie är fan helt dum i huvudet som valde Mr. Big framför Aidan. Ett arrogant jävla svin framför en fin möbelsnickare med hund. Jag menar, va fan? I don't get it.

Kollade mig förresten precis i spegeln och konstaterade att efter att ha krängt en halv påse ostbågar, så behöver jag inte spänna ut magen särskilt mycket alls för att det se ut som att jag är i fjärde månaden. Det ger såklart en del ångest, men samtidigt tycker jag nästan att det ser lite mysigt ut. Jag tror jag har någon slags undermedveten längtan efter att bli gravid. Inte nu såklart, men om ett tag. Jo, så är det nog. Jag vill ha en unge. Fast först ska jag ha en katt och en ekonomi.

Godafton.


(bilder: http://postsecret.blogspot.com/)

Inga kommentarer: