tisdag 9 september 2008

JAG BEHÖVER SYSSELSÄTTNING

Paniken börjar bli mer och mer närvarande känner jag. Det blir lätt så när man vaknar varje morgon och vet att den här dagen kommer bli exakt likadan som den dagen som var igår, och de dagarna som var förra veckan och det finns liksom ingenting att tänka på och känna att fan, det är inte så hemskt ändå. Det finns det inte.

Jag har ingen inspiration till att göra nånting och ursäkta om jag gnäller, men min pojkvän ska faktiskt vara borta i sex jävla veckor och vi har kanske max varit ifrån varandra i en vecka förut så det kommer bli förjävligt och jag vet inte vad jag ska göra med all min tid. Vad ska jag göra med all min tid?

Om förra hösten var en av de bästa jag varit med om (för det var den), så kommer denna utan tvekan bli den sämsta. Rövhål.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du får gärna fördriva din tid med mig :)

Maria! sa...

åh jessica, vet du vad jag kom på? att vi borde ha en sån där riktigt filmkväll, med chips och skitsnack och sånt där du vet. det har vi knappt haft sen i ettan typ! fast vi kanske är för gamla nu, haha!

Anonym sa...

åh, de var en fin fin idé :) Eller en hel eftermiddag xD
Klart vi inte är för gamla! Sådant kan man alltid ha, det hade varit jätte kul! :D