torsdag 4 september 2008

RYMDEN I EN LÅDA

Jag är så trött på att tycka synd om mig själv. Tycka synd om sig själv är sååå 2004, typ. Eller när det nu var jag mådde som sämst. Och jag är så trött på andra människor som tycker synd om sig själva, som bara whinar och gnäller om brist på pengar och kärlek och liv, brist brist brist på allt fast man lever i ett av världens rikaste länder och slipper bo på gatan och sniffa lim och sälja sex.

Fast just nu tycker jag faktiskt fruktansvärt synd om mig själv. Så jag kan väl unna er andra att få göra det också då.
Whine away.

Och passa på att ladda hem Detektivbyråns nya album när ni ändå håller på. Det heter Wermland, (bara en sån sak) och är fruktansvärt fint. Om man gillar dragspel och plingeling. Och det gör man ju.

2 kommentarer:

Anonym sa...

är de för att jag har skrivit så mkt på bd om mitt tråkiga liv som bara blir fel? :P För just nu så hatar jag mig själv ngt så grymt mkt :S

Maria! sa...

nja, det är mest bara i allmänhet tror jag. man ska inte hata sig själv, det är lite onödigt tycker jag :)