måndag 15 september 2008

BRING IT ON

Jag har ont i halsen. Inte vanligt ont i halsen. Utan precis sånt ont i halsen jag hade bara några dagar innan jag fick körtelfeber för ungefär precis ett år sedan. Det hade väl varit käckt va? Jag menar, det är ju inte som att jag redan mår bajs som det är, utan jag kan nog behöva en andra släng av körtelfeber när jag ändå är igång. Att man bara kan få det en gång i livet gör väl ingenting. Gud hatar mig just nu, han fixar det.

På tal om Gud. Fan vad underbar Magnus Betnér är! Kollade precis på hans nya program "I ditt ansikte". För er som inte såg, så går det ut på att han ska besöka olika grupper och ställen i samhället som han kritiserat och skämtat om förut, och typ göra stand-up inför dom. Tror jag. Idag var han i alla fall i en kyrka i Göteborg och pratade om att Jesus nog var bög. Så jävla bra! Jag är nog lite kär i Magnus Betnér tror jag, även fast han inte verkar gilla kvinnor särskilt mycket. Haha! Ja, Magnus får bli min sarkastiska bästis tror jag. Känner att jag relatera till hans sura humör rätt bra just nu.

3 kommentarer:

emma leyman sa...

är HAN bög?? :O

Maria! sa...

vem, betnér? jag har läst nånstans att han är bi, fast jag vet inte. han har flickvän och barn i alla fall :)

Anonym sa...

usch ja, min hals är inte heller att leka med. Tror att gud hatar mig med just nu..för allt känns bara skit o går emot en..