måndag 15 september 2008

LEDA (SUBST); känsla av att vara uttråkad

Höger- eller vänsterhänt: Högerhänt.
Humör just nu: Inte så himla bra va.
Favoritgodis: Allt, fast nu har jag godisförbud. Så INGET!!
Är det nåt du absolut inte äter: Svamp.
Kläder just nu: Robins kung-fu-brallor, ett gult boxarlinne och matchande strumpor.
Musik just nu: Lyssnar på P3-populär. Just nu är det Sugarplum Fairy.
Vad sa du senast: "Hehe, ja precis" (till min läskiga granne).
Sommarplaner: Det är länge tills dess.
Fisk eller badkruka: Fisk.
Saft eller alkohol: Just nu, alkohol yes please.
Hur många kuddar sover du med: Två.
Favoritväder: Höstljuset. Alltså typ nu.
Spelar du nåt instrument: Nej, men jag skulle dö för att kunna spela piano eller cello. Hur fint är inte det?
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska.
Sparare eller slösare: Det beror lite på humöret. Men oftast sparare, tror jag.
Bästa film: Amélie från Montmartre.
Tror på liv på andra planeter: Assåh, nej.
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Pass.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Två, det är bra att ha syskon.
Bio eller promenad: Bio.
Är du kittlig: Under fötterna.
Snarkar du? Nope.
Rädd för insekter? Ja, som fan. Isch.
Äckligaste insekten: Spindlar.
Det här är jag bra på: Nej, men det där är ju en sån där omöjlig fråga. Jag vet inte.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Att kunna vara osynlig hade varit fint.
Vad vill du jobba som? Inredare.
Chips, morötter eller godis? Chips, men inte nu mer.
Pizza eller hamburgare? Pizza.
Skriver du dagbok? Nja, dagbok kan man nog inte riktigt kalla det. Men jag skriver.
Stökigt eller välstädat? Välstädat, får panik annars.
Gungar du på stolen? Nej, det är svårt med såna här datastolar med hjul.
Vilken hand håller du gaffeln i? Vänster.
Hur är din drömtjej/kille? Fin. Som min.
Hur många syskon har du? Två systrar.
Är du rädd för blod? Nja, lite kanske. Men jag ska börja lämna blod nu nästa vecka.
Saltar du på maten? Om det inte smakar så mycket, så kanske.
Gillar du att sjunga? Haha, ja. Tyvärr.
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Florist, för att jag tycker om att skapa (haha, pretto!).
Anser du att du är stark? Nej.
Vad gör du om du får hicka? Håller andan och sväljer tre gånger. Inte för att det hjälper.
Röker du? Nej, cigaretter är skabb.
Snusar du? Nej, snus är skabb.
Kaffe, te eller inget? Te.

Inga kommentarer: