onsdag 24 september 2008

JAG SKA RÄDDA VÄRLDEN!

Nu har jag slagit till och sänkt mitt IQ med ungefär 20 poäng (hm, mäter man IQ i poäng egentligen? Shit märker ni, det funkar redan!!) och blivit blond. Det ser ut ungefär som på bilden nedan och jag är skitnöjd. Detta är faktiskt bara slingor (väldigt många och täta slingor i och för sig), så nästa gång ska jag gå all the way som man säger. Wohoo, och så party hela helgen på det. Fiiiiiint.



Sen har jag faktiskt varit på sjukhuset också idag, och anmält mig som blodgivare. Dom tog ett litet mes-blodprov (den nålen man tar med när man lämnar blod på riktigt är typ tre gånger så tjock - HJÄLP) och jag hade både idealiskt blodvärde och blodtryck. Ska dit igen i slutet av november, för jag fick inte börja lämna blod förren sex månader efter dagen jag gjorde min tatuering.

Känner att detta är mitt kall i livet, heal the world liksom. Japp. Jag ska rädda världen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra Maria :D Nu är vi två som räddar lite människor :) trevligt!
Party hela helgen och jag är laddad till tusan!! :D :D
Ses på fredag snygging!<3