onsdag 17 september 2008

I JUST MISS YOU. THAT'S ALL.

Okej. Robin har nu varit borta i snart fem dagar, och jag börjar kanske vänja mig lite då. Eller ja. Jag bölar inte hela dagarna längre, om man säger så. Grejen är bara att han skickade ett sms idag och berättade att de inte hade nåt internet där nere än, så våra msn-konversationer (som ungefär kommer bli den enda kontakten vi har de kommande veckorna) får vänta. Jag skickade ett fejkat det-är-okej-hoppas-du-har-det-bra-sms tillbaka, fast jag egentligen fick panik. Tänk om det tar jättelång tid att fixa internet? Dom är väl lite slappa med sånt där nere kan jag tänka mig (hej fördomar). Jävla skit också.

Men jag har iallafall kommit på en gullig grej jag ska fixa till våran 17-månaders dag på måndag. Då jävlar får de fan ha fixat det, för den ska jag skicka över msn. Och därmed basta.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är så gullig maria!! :)

Maria! sa...

Well, you know. I try :)