tisdag 21 april 2009

TISDAG FISDAG GRISDAG

Nu bor jag på Söder igen, i några dagar. Söder är nice, min mamma är lite inne på att flytta hit hon med. Gött! Inte för att jag ska bo hemma så superlänge till, men ändå va. M-hm, och annars då? Igår var jag och hälsade på mina små farföräldrar i Åhus, åt världens godaste moussaka och satt i solen och rökte (passivt) med farmor. Så himla bra så jag vet inte vad. Ja. Idag har jag powerwalkat staden runt, funderat lite och kommit fram till vad min nästa tatuering blir. Fint det! Nu ska jag bara lista ut vart min tatuerare (haha "min tatuerare", låter som att jag är värsta Miami Ink-människan. Det är jag inte.) har tagit vägen, jag tror hon flyttade till Växjö, och bestämma om det är värt att åka dit eller gå till fittorna på Built to Last den här gången. Decisions, decisions. Nu blir det kaffe på balkongen, LATER LOVERS!!

Inga kommentarer: