lördag 18 april 2009

FIFTY'S, BABY!


Sophie fyllde tjugo, så vi körde 50-talstema och stuffade loss. Fint!

Jessica, Sophie och jag. Porriga poser faller sig så himla naturligt ibland, hemskt nog.

Det grillades köttiga saker för glatta livet.

Frida körde ner från Värnamo och var lika söt som vanligt.


Holger och Maria-ben.

Glada vänner är det bästa som finns.

Jessica, Frida och Jenny.

Amen tjäna!


Holger gick runt och var spontansnygg mest hela kvällen. Vackra människa!


Sen drogs det in till stora staden.

Och ja, vi hamnade på Grand. Där var det... som det brukar vara på Grand. M-hm.

Jaja, annars var det fina fisken alltihopa tyckte jag! God tårta och fina människor, puss på det. Nu ska jag snart bli upphämtad av Jenny för att hon ska ta oss till Knislinge där vi ska på badkalas, och jag ska inviga min nya bikini, tjoho! Ikväll är det utgångsdags igen för att fira Molly mus, då röstar jag för att vi satsar på Banken eller Class, eller hur kompisar? Ja. SEE YA!!

1 kommentar:

Jessica sa...

Ja, det var en speciell kväll sophies fest, alla var verkligen på topp! Tror att vi ska ha fler tema kvällar :D