onsdag 15 april 2009

OSMINKADE FÖRKYLNINGSBILDER ÄR DET BÄSTA SOM FINNS

Jag har införskaffat det bästa nässprayet i världshistorien, är lycklig som ett barn! Det löser upp allt snor på ett kick, sen känns det som att det går rätt upp i hjärnan och man försätts i något slags nässprays-rus vilket känns fruktansvärt uppskattat för tillfället. Hurra! Lagligt knark från apoteket für alle! Höhö. Öhh. Jaja.




Otrivin heter det, ifall någon undrar. Känner mig lite som Blondinbella med sina "slumpmässiga" produktplaceringar här, gött det!

Jaha, och annars så är det här dagens låt, hörde den först hos Matilda sen hittade jag den i en spellista någon skickade, ganska beroendeframkallande och sjukt bra! Plus att videon är ungefär det fulaste och bästa jag sett på länge.

2 kommentarer:

Matilda sa...

Ha det va min plan hela tiden ;)

Maria! sa...

men hallå, där är ju du! jag bah "meh, vem fan är detta?", haha. HEJ!