torsdag 16 april 2009

SPECTACULAR SPECTACLES

Kolla här kompisar, vad jag ska få! Eller ja, skaffa. Ge mig själv. Ni fattar. BRILLOR!! Så jäkla sweet! Såhär är det. Jag har världens sämsta syn, på mitt ena öga. Det andra ögat är nästan helt okej. Om man ska ta det i glasögonorms-språk så har jag -0,5 i brytningsfel på vänster och -2,75 på höger, vilket är ganska stor skillnad. Ja. Och jag har ju typ haft linser sen jag var tolv eller nåt, men grejen är att jag pallar aldrig använda dom. Det är så meckigt, och jag lyckas alltid tappa bort dom och sova i dom och grejer. Inte bra. Så nu blir det brillz! Piloter. Gött. Antagligen silvriga, men har beställt hem lite olika att prova. Nördlooken, here I come. Yey!

2 kommentarer:

Jessica sa...

Det kommer passa dig fin fint med glasögon Maria! :D

Maria! sa...

ja hoppas hoppas!