söndag 5 april 2009

LITTLE BY LITTLE YOU GONNA HEAR ME CRY, HEAR ME CRY: WHY?!!

Kom precis ihåg vad jag drömde i natt. Fick mina deklarationspapper (vuxenpoäng!) i veckan, och drömde att jag skulle betala tillbaka elvatusen spänn på skatten. Ehh. Fick panikdamp-anfall i drömmen och vaknade och kände mig gråtfärdig, ungefär. Bra start på dagen lixxåm.

Ikväll lyssnar jag på en av mina favorit-pepp-låtar någonsin, nämligen Very Loud med Shout Out Louds (hittar bara sunkiga live-versioner på jootoob men ja, ni vet säkert vilken jag menar) och pyntar en gammal 70-talstelefon. Bra skit, bra skit. Och för en stund sen blev jag bjuden på badkalas! Låter fruktansvärt trevligt, jag antar att det innebär att man badar och har kalas samtidigt men jag är inte helt säker.

1 kommentar:

Jessica sa...

Det blev jag med bjuden på, den 18 april, skönt att de inte krockade med Sophies så man kan gå på båda :D Annars hade de blivit synd om en av dem och man hade mått dåligt för att man inte hade kunnat gå på den enas men inte den andras...