fredag 17 april 2009

DRAAAAMA!

Idag är det liv här på Albert Hennings väg 11, kan ni tro. Oj oj oj. Enligt husets mesta skvallertanter (jag har smått ofrivilligt råkat bli en av dom, så går det när man inte har något jobb), så har någon på andra våningen haft högljutt party till KLOCKAN HALV FEM I MORSE!! Dom (tanterna) har till och med satt upp en helt hysterisk lapp på människans dörr (som jag tyvärr inte vågar gå ner och fota, annars hade det varit seriöst Arga Lappen-material), där det står något i stil med "tack för en sömnlös natt, nästa gång ringer vi polisen direkt!" och "har ni problem eller, sök hjälp!!". Haha.

Känns dock ganska bra att för en gångs skull vara oskyldig. Ja. Inte för att det brukar sitta arga lappar på våran dörr på morgnarna, men det blir lätt så att man som typ enda ungdom i ett hus fullt av pensionärer och barnfamiljer, blir lite utsedd till den oansvariga rebellen. Ungefär. Som när man går hemifrån i strumpbrallor och höga skor med en Systemetpåse i handen och folk tittar på en som om man vore årets slampa. Yey! Men vafan, det gör inte så mycket. Jag gillar dom ändå, tanterna. Kommer antagligen vara precis likadan när jag blir tant. Hehe. Ikväll ska jag dock supa och slåss och leva rövare hos Sophie, det blir fint det! Hej med er!

Inga kommentarer: