torsdag 16 april 2009

OBSERVATIONER FRÅN VERKLIGHETEN

Idag på bussen var det en kille som hade den gamla Backstreet Boys-dängan Show me the meaning of being lonely som ringsignal, och i förra veckan såg jag en tant på Fenix som hade en skitful rosa väska som det stod "love sucks BIG TIME" på. Liksom hallå. Ryck upp er människor, det är vår för i helskotta!!, ville jag skrika och ruska dom i axlarna. Det gjorde jag inte. Herregud, jag var väl inte heller så munter för ett tag sen. Nej. Men nu är jag! Mår bättre än på jävligt länge, faktiskt. Det kom jag fram till när jag ganska omedvetet ändrade texten i den där lilla rutan under profilbilden på facebook från "NO MORE TEARS - YOU'RE INDIAN!" till "I wasn't really looking for some more than some company on the dance floor". Heja!

Nu blir det kvällspromenad med kameran i aprilljuset, sedan ska jag peppa inför 50-talsfest imorgon. Jag har världens bästa outfit, tjolahopp!

Inga kommentarer: