söndag 12 april 2009

LADDA DIN IPOD, LADDA DEN MED STRÅKAR OCH MED SORG, DU KOMMER VARA MINST LIKA BLÅ I TOKYO SOM I GÖTEBORG

Vi kör ett jag-tömmer-kameran-och-berättar-om-min-helg-inlägg, ja ja!


Har i princip bosatt mig på Söder hos Rebecka på grund av lite olika anledningar, det här är huset mitt emot vars tak brukar intas av koola alkoholiserade kidz om nätterna, tjoho!


Fint foto på väggen, tror det är några gamla släktingar. Gillar framför allt hunden på golvet. Ja. Flott!


Den här bilden illustrerar hur jag råkade låsa mig ute i torsdags eftermiddag efter häng-på-stan med Line och Matilda, på ett så extremt ologiskt sätt att jag inte riktigt fattar hur jag lyckades.


Kände mig proffsig, därav posen. Jaja, behövde bara vänta i en kvart typ.


Kiwi bor också hos Rebecka, hon är ganska sjuk i huvudet men jag gillar henne ändå. Oftast.


Och eftersom typ inga bilder alls togs i torsdagskväll så är jag mogen nog att visa upp mitt Systemetkvitto, lagom alkisvarning på det.


Ja, sen blev jag som sagt feteförkyld, så nu känner jag mig ungefär som den här killen. Minus glad mun och flashade tuttar. KLART SLUT VARULVSTJUT!

Inga kommentarer: