torsdag 16 juli 2009

YOU WANNA BE THERE WHEN THEY COUNT UP THE DUES

Alltså, jag vet inte. Hela den här dagen har känts lite fel, konstaterar jag såhär på kvällskvisten. Jag vet inte riktigt vad jag har gjort. Inget ordentligt alls, verkar det som. Börjat fundera på en packningslista, och kommit fram till att jag måste storhandla på Apoteket någon dag. Och köpa färgglada packningspåsar på Stadium. Och en massa annat skit. Äsch. Ringde till ortopeden i Malmö för att kolla upp när dom har tänkt att jag ska komma dit nästa gång, hamnade i en meningslös telefonkö (din placering i kön är nummer... ett!) och gav upp efter tio minuter. Fixar inte sånt. Fick äcklig huvudvärk som varken ipren eller c-vitaminbrus ville bota, så gav mig ut på en ganska omotiverad powerwalk i fyrtiofem minuter eller så. Alltid kul att bränna fett, liksom. Eh.

NEJ HÖRRENI, DET HÄR BLEV INTE SÅ HIMLA CHEERFUL ELLER VAD SÄGER NI. Nej. Nu ska jag gå ut och lägga mig i soffan med lillasyster och låtsas fatta vad Da Vinci-koden handlar om. Igen. Det är typ fjärde gången nu. Godnatt loverzzz.

Inga kommentarer: