fredag 24 juli 2009

HEJ FINDAG!

Idag är det fredag och livet är alla tiders igen (förutom att jag har massivt mystiskt magont, men ja, jag börjar typ vänja mig nu), för ikväll ska jag se Harry Potter, yay! Även om jag kanske inte är ett lika extremnördigt fan som vissa andra i min umgängeskrets (hej Jessica, hej Line!) så ska det faktiskt bli riktigt fint. Mycket kanske också på grund av sällskapet. Hehe. Ja, jag vet väl inte!

Nu ska jag och lillasyster in till stan, hon ska skälla på Nordea och jag ska ruinera mig på Apoteket. Suck. Inga mer dumma spontanköp nu Maria, okej? Okejdå.

2 kommentarer:

Line sa...

Haha jag ska också de Harry Potter ikvæll :D, før mejsjælv på bio, mycket bættre att gå sjælv, bættre koncentration :P (nejdå jag ær ingen supernørd).

Maria! sa...

haha :D du är väl för söt kvinna!