onsdag 15 juli 2009

ÅH, VIDRIGHETER!

Ni vet den här hemska människan som vann första säsongen av svenska Idol? Typ en småknubbig norrlänning med krulligt hår, Daniel Lind-nånting-nånting, typ? Ja? I alla fall, har ni hört reklamen för hans nya skiva på Spottan? Det har ni antagligen eftersom den tjatas typ hela tiden. Det är den vidrigaste reklamen på jävligt länge har jag kommit fram till. Varför? Jo, för att han PRATAR FUCKING ENGELSKA och uttalar Spotify som SPODDIFY precis som att han var nån slags jävla superstar och jag går i sönder lite av irritation varenda gång jag hör den. Herregud människa, du vann Idol för typ fem år sen, du är ungefär lika hipp som ett paket knäckebröd!

Okej? Okej. Nu går jag och lägger mig.

2 kommentarer:

Fredrik Svensson sa...

Hahaha...ja han är ju mästerlig "Hello my name is 'Daniel Lindström (på supersvenska)!

Man vill kräka på honom... våldsamt mycket!

Maria! sa...

- han borde skjutas!
- ännu värre. han borde dödas!

:D