torsdag 16 juli 2009

NORSKAN FIXAR BIFFEN, LIKSOM!

Åh Line, vet du vad? Jag drömde världens sötaste dröm om dig och mig i natt. Det var precis när jag och Robin hade gjort slut, jag var asdeppig och du sa: "Vet du vad Maria? Jag har funderat lite och kommit fram till att så illa som våra ex har behandlat oss, det är fan inte rimligt någonstans!". Sen bokade du tågbiljetter upp till Stockholm för att vi skulle åka upp och shoppa på premiären äv H&M's nya gästdesigner-kollektion. Haha! Var alldeles lycklig när jag vaknade, varför drömmer man inte sånt fint oftare?

Aussie girls tillsammans i januari 2010, någon? YAY!

1 kommentar:

Line sa...

Haha fifan för fin dröm! Själv drömde jag att jag var tillsammans med en kille jag jobbar med, så jag vaknade och var lite småkär i han, hoppas det går över tills jag träffar han :P. Aussiegirls ftw!