måndag 2 februari 2009

TJA, DET ÄR JU BARA ETT HALVÅR KVAR NU

Förresten, nu jävlar börjar det hända grejer här. Inför Australien menar jag. Har skickat min visumansökning (som gick ut på att man lovade att man inte var någon slags terrorist som skulle försöka störta den australiensiska regeringen, ungefär), har fått mitt nya pass på vilket jag tyvärr ser ut att behöva gå på toa ganska mycket (jag tror det är fysiskt omöjligt att bli lyckad på passfoton), och har bestämt preliminära datum på när vi åker till Nya Zeeland och Malaysia också. Nya Zeeland blir typ månaden innan jul, och Malaysia stannar vi i på hemvägen. Bra grejer alltså. Nu ska jag börja fixa med tråkiga försäkringsgrejer och sånt där också, håhåjaja. Men det känns fruktansvärt bra det här. Crazy, men bra. Lalalaaa.

Inga kommentarer: