måndag 2 februari 2009

OCH VI SÅG PÅ DOM UNGA OCH GLÖMSKA, I BÅTAR OCH I VARANDRAS ARMAR OCH TÄNKTE "SKULD OCH LIDANDE VÄNTAR PÅ ER FORTFARANDE"

Man vet att man börjar bli lite bitter när man sitter på bussen och ser små oskyldiga sextonåringar sitta och hångla och man tänker "jojo, det där är säkert jättebra, men ni ska nog se att det kommer gå åt helvete för er också såsmåningom". Lite Håkan-bitterhet sådär. Ni kommer få se det ruttna framför er. Typ.

Jag tror jag behöver ett ligg. Eller nåt.

5 kommentarer:

Line sa...

hahaha jag känner igen den bitterheten, man bara "åååhåhå nu är allt bra va, men ni skulle bara veta vilket helvete som väntar er, håhhå"

Anonym sa...

Men hur kan en så sexig tjej som du inte hitta någon?

Maria! sa...

HAHAHHAAAHA åh jag älskar internet.

Abbe sa...

Hehe, Leyman tyckte att jag skulle hjälpa dig med det sistnämnda.

Maria! sa...

moget emma, moget!!!11!ett :)