onsdag 18 februari 2009

23:56

Åh, stackars er. Vet ni varför? Jo för jag hade tänkt lägga upp den allra finaste filmscenen med två söta bögar i filmhistorien någonsin, nämligen den i Angels in America när Prior och Louis dansar till Moon river och Priors döda spök-förfäder tittar på, men ICKE! Den var no longer available. Nåt med nån upphovsrätt som inte fanns, typ. Jävla Youtube. Och stackars er, den är fruktansvärt fin och sorglig och underbar. Åh.

Annars då? Kunde inte sova igår natt så jag klippte luggen igen, halva finns att beskåda här ovanför. Blev lika fierce (åh, Christian) som sist, fattar inte varför jag ville låta den växa ut. Jag älskar min lugg, jag ska ha lugg tills jag dör. Hehe, på tal om det (uschnej, jag är en hemsk, hemsk människa) så har jag fixat sommarjobb på hemmet i år igen, yey! Tanterna och jag, all summer long. Ja, tills jag utvandrar till Australien det vill säga. Fint!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis :)

Maria! sa...

tackelitack-tack :)